تفاوت بین دیالیز و "کلیه بشویید" چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه تفاوتی بین دیالیز و "شستشوی کلیه" است؟ در واقع، دیالیز نیز به عنوان "شستشوی کلیه" شناخته می شود، آنها همان چیزی است، اما بسیاری از این شرایط، آن را به همودیالیز اشاره دارد. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آن را ببینید.

دیالیز چیست؟

در طب، دیالیز یک فرآیند برای از بین بردن زائد و آب اضافی از خون است، و در درجه اول به عنوان یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست رفته در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. دیالیز ممکن است برای کسانی که با اختلال حاد در عملکرد کلیه، یا مترقی اما مزمن متحد بدتر شدن کلیه تابع یک دولت شناخته شده به عنوان مرحله بیماری کلیوی مزمن مورد استفاده قرار 5. فرم دوم ممکن است بیش از ماه ها یا سالها توسعه، اما در مقابل آسیب حاد کلیه معمولا برگشت پذیر نیست، و دیالیز به عنوان "اندازه گیری برگزاری" تا زمانی که پیوند کلیه انجام شود، و یا گاهی اوقات به عنوان تنها معیار حمایت در آنها که با پیوند خواهد بود نامناسب در نظر گرفته.

عملکرد دیالیز چیست؟

کلیه ها مسئول فیلتر کردن مواد زائد از خون هستند. دیالیز عملیاتی است که جایگزینی برای بسیاری از وظائف طبیعی و عادی کلیه ها باشد. دیالیز با انجام عملکردهای کلیه های شکست خورده بدن کمک می کند.کار ضروری است، تنظیم توازن آب بدن است. دیگر این است به حذف مواد زائدی است که بدن در طول روز تولید می کند. بنابراین با کمک دیالیز، مردم می توانند دیگر و بهتر زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز یا درمان بیماری های کلیوی، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/dialysis/3954.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، شستشو کلیه، تفاوت بین دیالیز و شستشو کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: